Onze klant is actief in de voedingssector. Om hun HR-team te versterken, zijn we op zoek naar een tijdelijke Payroll Officer & HR-administratie Consultant die ervaring heeft in het omgaan met loonadministratie en HR-processen.
Verantwoordelijkheden:
Beheren van de loonadministratie voor een personeelsbestand van 230 werknemers, inclusief het verwerken van salarissen, vergoedingen en andere gerelateerde betalingen.
Zorgen voor naleving van de wet- en regelgeving op het gebied van arbeidswetten, belastingen en sociale zekerheid.
Ondersteunen bij de HR-administratie, waaronder het bijhouden van personeelsdossiers, het verwerken van verlofaanvragen en het organiseren van trainingen.
Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over loon- en arbeidsvoorwaarden.
Werken met HR Accent-software voor het beheer van personeelsgegevens en rapportage.
Jouw profiel
Je hebt ervaring als Payroll Officer of in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in de voedingssector.
Grondige kennis van HR Accent-software en ervaring met PC 118 & 140.
Sterke analytische vaardigheden en oog voor detail om nauwkeurige loonberekeningen en rapportages te kunnen maken.
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, met een goede beheersing van het Engels als een pluspunt.
In staat om zelfstandig te werken en tegelijkertijd effectief samen te werken in een teamomgeving.
Als je klaar bent om je carrière in HR en loonadministratie naar een hoger niveau te tillen binnen een dynamisch en groeiend bedrijf, dan is deze rol iets voor jou!
Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wettelijke aangifte indienen
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
Aanbod
Een tijdelijke opdracht van 3 maanden tot 23/7/2024.
Het gaat om een 4/5de tewerkstelling.
Aantrekkelijk salarispakket met bedrijfswagen mogelijk.